• español
    • English
  • English 
    • español
    • English
  • Login
Search 
  •   CINDE Institutional repository
  • Tesis y trabajos de grado
  • Maestría en Desarrollo educativo y social
  • Search
  •   CINDE Institutional repository
  • Tesis y trabajos de grado
  • Maestría en Desarrollo educativo y social
  • Search
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

Search

Show Advanced FiltersHide Advanced Filters

Filters

Use filters to refine the search results.

Now showing items 1-1 of 1

  • Sort Options:
  • Relevance
  • Title Asc
  • Title Desc
  • xmlui.Discovery.AbstractSearch.sort_by.dc.date.created_dt_asc
  • xmlui.Discovery.AbstractSearch.sort_by.dc.date.created_dt_desc
  • Results Per Page:
  • 5
  • 10
  • 20
  • 40
  • 60
  • 80
  • 100
Thumbnail

Subjetividades de maestras y niños que participan en jardinesinfantiles con procesos inclusivos de niños con discapacidad enprimera infancia. 

Camacho Gamba, Leydy Viviana; Hernández Rhenals, Divanne NisettNisett
Tesis de grado de Maestría de investigación, resultado de un estudio de tipo cualitativo con enfoque hermenéutico y empleo de técnicas etnográficas, realizado en contextos de jardines infantiles de la Secretaria Distrital ...

Browse

All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsEditorsAdvisorTitlesKey WordsSubjects CINDEResearch LinesThis CollectionBy Issue DateAuthorsEditorsAdvisorTitlesKey WordsSubjects CINDEResearch Lines

My Account

LoginRegister

Discover

AuthorCamacho Gamba, Leydy Viviana (1)Hernández Rhenals, Divanne NisettNisett (1)SubjectDiscapacidad (1)Inclusión (1)Niños con discapacidades (1)Niños con discapacidades - Inclusión (1)Niños con discapacidades - Pedagogía (1)... View MoreSubject CINDE
1. Desarrollo humano (1)
1.2. Infancia y adolescencia (1)
2. Educación de calidad (1)
2.2. Educación y pedagogía (1)... View MoreDate Issued
2013 (1)
Has File(s)Yes (1)
Statistics GTMView statistics GTM
Logo CINDE
Logo CINDE
Nuestra Biblioteca
instagram
facebook
youtube
twitter