Show simple item record

dc.contributor.advisorHerrera Beltrán, Claudia Ximena
dc.coverage.spatialBogotáspa
dc.creatorGaitán Pedraza, Germán
dc.creatorRamírez Ardila, Walter Orlando
dc.date.accessioned2018-09-12T17:14:43Z
dc.date.available2018-09-12T17:14:43Z
dc.date.issued2016-06-13
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11907/2229
dc.description.abstractEsta investigación responde a la tesis de grado para obtener el título en magister en Desarrollo Educativo y Social, en ella realiza un estudio que permite identificar la idea de sujeto que subyace de la implementación de las políticas educativas de paz en la escuela colombiana en los años 1990 y 2010; mostrando las fuerzas que han permitido que hoy en día circulen unos discursos alrededor del escolar como sujeto de paz.spa
dc.formatpdfspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectPaz, Políticas Educativas, Escuela Colombiana, Sujeto, Escolares, 1990, 2010.spa
dc.titlePolíticas educativas de paz en la escuela colombiana: un estudio años 1990 y 2010 ¿Escolares distintos?spa
dc.subject.cindeSocialización política y construcción de subjetividadesspa
dc.subject.subjectenglishPeace, Educational Policies, Colombian School, Subject, Scholars, 1990, 2010.eng
dc.description.abstractenglishThis investigation responds to the thesis of degree to obtain the title in magister in Educational and Social Development, in her it realizes a study that allows to identify the idea of subject that underlies of the implementation of the educational policies of peace in the Colombian school in the years 1990 and 2010; showing the forces that have allowed some discourses to circulate around the scholar today as a subject of peace.eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial 4.0 International