Show simple item record

dc.contributor.advisorRunge Peña, Andrés Klaus
dc.coverage.spatialManizalesspa
dc.creatorMorales Osorio, Carlos Alveiro
dc.date.accessioned2018-11-28T16:41:59Z
dc.date.available2018-11-28T16:41:59Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11907/2296
dc.description.abstractEl proceso de investigación se desarrolló en las Facultades de Educación y de Ciencias Básicas de la universidad del Quindío. Universidad de carácter pública regida por la Constitución política de 1991, ley 30 de 1992 y demás normas reglamentarias de la educación superior; ubicada en la zona norte de la ciudad Capital del Departamento, la universidad cuenta a la fecha del presente informe con 17644 estudiantes, en las modalidades de presencial, distancia y postgrado y con 270 profesores de planta. De los cuales 60 profesores pertenecen a la facultad de educación y 43 a la facultad de ciencias básicas.spa
dc.formatpdfspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectDocencia, hermenéutica, identidad narrativa, y pedagogía.spa
dc.titleLas identidades narrativas de los docentes universitariosspa
dc.subject.cindeDesarrollo social y comunitariospa
dc.subject.cindeEducación y pedagogíaspa
dc.description.abstractenglishThe research process was developed in the Faculties of Education and Basic Sciences of the University of Quindío. University of public character governed by the Political Constitution of 1991, Law 30 of 1992 and other regulations of higher education; located in the northern area of ​​the capital city of the Department, the university has at the date of this report with 17644 students, in face-to-face, distance and postgraduate modalities and with 270 floor teachers. Of which 60 teachers belong to the faculty of education and 43 to the faculty of basic sciences.eng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial 4.0 International