Show simple item record

dc.contributor.advisorVÉLEZ DE LA CALLE, CLAUDIA
dc.coverage.spatialManizalesspa
dc.creatorOLAVE ASTORGA, JOSÉ MIGUEL
dc.date.accessioned2018-11-28T16:42:21Z
dc.date.available2018-11-28T16:42:21Z
dc.date.issued2018
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11907/2298
dc.description.abstractComprender los sentidos de las experiencias evaluativa y cómo estos configuran subjetividades en docentes y estudiantes, desde relatos de la escuela chilenaspa
dc.formatpdfspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectEvaluación en aula – Justicia Social- Reconocimiento-Pedagogía- Decolonialidadspa
dc.titleRelatos de experiencias en evaluación. Comprensiones Decoloniales en la escuela Chilena, 2013- 2018.spa
dc.subject.cindeEducación y pedagogíaspa
dc.description.abstractenglishUnderstand the meanings of evaluative experiences and how these make subjectivities in teachers and students, from stories of the Chilean schooleng


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial 4.0 International