Show simple item record

dc.contributor.advisorLara Guzmán, Gabriel Antonio
dc.coverage.spatialBogotáspa
dc.creatorMora Alejo, Paola Andrea
dc.date.accessioned2019-06-17T17:32:58Z
dc.date.available2019-06-17T17:32:58Z
dc.date.issued2019-05-23
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11907/2443
dc.description.abstractEsta investigación es de corte cualitativo, se desarrolló por medio del enfoque hermenéutico interpretativo en el Colegio Rural Pasquilla Sede A, donde se lleva el proceso de inclusión de estudiantes con discapacidad intelectual en las aulas de primaria y bachillerato.spa
dc.description.sponsorshipColegio Rural Pasquilla Sede Aspa
dc.description.sponsorshipFundación Centro Internacional de Educación y Desarrollo Humano – CINDEspa
dc.formatpdfspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectActitud docentespa
dc.subjectInclusiónspa
dc.subjectDiscapacidadspa
dc.subjectIntelectualspa
dc.subjectEducaciónspa
dc.subjectEducación especialspa
dc.subjectPráctica pedagógica inclusivaspa
dc.titleActitudes y prácticas pedagógicas inclusivasspa
dc.subject.cindeCognición, emoción y praxis humanaspa
dc.description.abstractenglishThis research is qualitative, it was developed through the approach interpretive hermeneutic in the Rural School Pasquilla Headquarters A, where the process of inclusion of students with intellectual disabilities in the classrooms of primary and baccalaureate.eng
dc.subject.lembEducación especialspa
dc.subject.lembPráctica pedagógicaspa


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial 4.0 International