Show simple item record

dc.contributor.advisorTrujillo García, Aliex
dc.coverage.spatialBogotáspa
dc.creatorPerdomo Jurado, Yury Estefanía
dc.creatorPumacaya Carbajal, John Carlos
dc.date.accessioned2019-07-23T20:42:17Z
dc.date.available2019-07-23T20:42:17Z
dc.date.issued2019-06-04
dc.identifier.urihttp://hdl.handle.net/20.500.11907/2475
dc.description.abstractEsta investigación tuvo como propósito develar la subversión corpórea de la existencia escolar desde los baños escolares. La investigación es de tipo cualitativo, desde el enfoque epistémico constructivista o hermenéutico.spa
dc.description.sponsorshipFundación Centro Internacional de Educación y Desarrollo Humano - CINDEspa
dc.formatpdfspa
dc.rightsAttribution-NonCommercial 4.0 International*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/
dc.subjectCuerpospa
dc.subjectDiscurso pedagógicospa
dc.subjectBaño escolarspa
dc.subjectGarabatospa
dc.titleGarabatos contra la norma: conflictos de corporeización desde el baño escolarspa
dc.subject.cindeSocialización política y construcción de subjetividadesspa
dc.description.abstractenglishThe purpose of this research was to reveal the corporeal subversion of school existence from school bathrooms. The research is qualitative, from the constructivist or hermeneutical epistemic approach.eng
dc.subject.lembLenguaje y educaciónspa
dc.subject.lembDiscurso pedagógicospa


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Attribution-NonCommercial 4.0 International
Except where otherwise noted, this item's license is described as Attribution-NonCommercial 4.0 International